Guido en Uncle Sam

18. Yosemite, 4th of July & Death Valley (update)

Hoi allemaal, ik heb heel erg veel te vertellen over de afgelopen dagen, maar ik heb gewoonweg geen tijd om dat te typen. We hebben een strak schema en ik heb hier in de WiFi van het Super 8 hotel in Las Vegas alleen tijd om een shitload foto's te uploaden en op de kaart aan te prikken waar we ongeveer langs gekomen zijn.

Ook bij de foto's staan nauwelijks beschrijvingen, want daar is geen tijd voor! Misschien dat ik de verhalen later alsnog een keer uitgebreid zal uploaden, maar voor nu moeten jullie het even doen met een kaartje en wat foto's. Heel jammer, want ik heb zo ontzettend veel gezien en dus te vertellen. Deal with it I suppose

Cool

Edit: Ik heb de beschrijvingen van de foto's enigszins bijgewerkt, maar voor een volledige blog-update ben ik iets te tipsy en bovendien is het hier 02:30 AM, dus ga ik lekker slapen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active